...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 16. april 2010

Hva er det med folk??

Jeg hører til gruppen mennesker som blir syyyykt irritabel og aggressiv på motorveien, når biler ligger i akkselerasjonsfeltet, som ikke skulle ligget i akkselerasjonsfeltet!!!! I resten av Europa er di fleste bilister inneforstått med dette fenomenet, men ikke her.... Jeg måtte passere en elektriker på innersiden i dag, ulovlig som bare dét, men dog.... Guttene såg bare rart på meg, mens jeg prøvde å formidle budskapet mitt med å snakke til meg selv i bilen!!! Vel.... Jeg hater bilister som skal fortelle meg hva fart jeg skal holde på motorveien!!! Jeg akter å bryte fartsgrensen hvis jeg ønsker det, men dere i akkselerasjonsfeltet, må akkkkkksellerééére, lærer dere ikke det på kjøreskolen???

2 kommentarer:

@__EY__ sa...

Ja-ja, du er da hjemme
"hører jeg", i disse
islanske askeskyegreiene.

denne Karen sa...

Haha, kjenne meg igjen her ja!
=D