...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 15. april 2010

Lakseburger...

Tara, for dem over 40, er et blad jeg i utgangspunktet holder meg laaangt unna!!
(say no more...)
Men - bladet har jo massevis av gode oppskrifter!!
Disse var supergode, selv om mannen påstår fortsatt at han ikke liker laks...
(jeg nekter å ta hensyn til akkurat dét!! 4 mot 1!!)

Jeg kjøpte selvfølgelig Salma, 800g, (for dere nye lesere - Salma er best!!)
kuttet den i terninger og hadde den i matprosessor
sammen med 2 egg og 1 pose basilikumblader!!
Jeg kjørte maskinen i 30 sekunder, tilsatte salt og pepper, og formet massen til burgere,
som jeg vendte i mandelflak

Som tilbehør, hadde vi avokado/tomat-salat, tilsatt olivenolje, litt eddik, salt og pepper

+ Bulgurhvete (tror det er ganske sunt...)

1 kommentar:

Dentinista sa...

Takk for sist,
og NAM!!!
HCklemm