...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 24. april 2010

Søndagstur på forskudd...

...da ferien min er over for denne gang, og jeg må ut å fly i morgen...
For oss på vestlandet, er strendene vår lekeplass, og vi er ufattelig heldige!!
I dag gikk turen til Hellestø-stranden, den flotteste av dem alle -
bred, mektig, men med farlige undervannsstrømninger -
derfor ikke den vi bruker på sommeren!

Lili og Tira -
kusiner på tur!!
Favoritt-fetterne og favorittonkelen var også med!!

4 kommentarer:

Mette sa...

For et herlig sted! Kjennes sikkert godt a komme ut og bruke naturen etter en sa lang vinter som det har vaert!

Ingvild B sa...

Så herlige bilder!
Ja, dere er virkelig heldige :)

Martilie sa...

Herlig blog og fine bilder. Oppdaget den tilfeldig på jakt etter knekkebrødoppskrift :)

Men likte det jeg leste, så jeg la meg som følger.. Gode tips på matfronten er alltid velkommen :)

Tove

Fru Hermez sa...

Varsko!!! Knekkebrødene blir du avhengig av!!! Koselig du har lagt deg som følger!!!