...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 11. juni 2010

Når jeg ikke orker å finne opp kruttet en fredag...

blir det stekt kyllingfilét, sesam-båtpoteter, mangochutney,
tomat & mozarella, og hjemmelaget majones...

Superhyggelig og overraskende da Thing plutselig gjorde seg til kjenne ombord i flyet i dag -
håper du har et hyggelig "stopp" i Ålebyen med din kjære!!

Jeg hygger meg med Langmann (og andre menn;-) -
(som er navnet på det rosa i glasset mitt forøvrig)
Jeg kom til skade på polet i dag, for å ta over jobben til hun stakkars som skulle anbefale en rosé til en dame...
Jeg visste at jeg burde holde kjeften min igjen, men jeg klaaaaaaarte det bare ikke!!
Hun som burde holdt kjeft: "Denne Schilcher fikk jo nettopp 6'er i anbefalingen!"
"Har du smakt Langmann, forresten?"
Damen: "Nei, men jeg liker Il Mimo!"
Hun som burde holdt kjeft: "Il Mimo er oppskrytt - di som har greie på vin, (ikke meg...)
sier Langmann er vel så god - hvis ikke bedre!"
Hun som burde holdt kjeft, avsluttet heldigvis med: "Unnskyld - det var ikke meningen å ta over her...."

Fy skamme seg!!
Damen var fornøyd da...
og spaserte avgårde med en Langmann og en Schilcher...

Jeg ønsker dere alle en nydelig helg - med eller uten Lange Menn;-)

2 kommentarer:

Ingvild B sa...

Haha.. Herlig! :)
Og middagen ser nydelig ut!

Det var kjempe koselig å treffe deg! :)

Klem

Fru Hermez sa...

Ditto!!! Det ble litt kort, men godt!! Håper du har en deilig lørdagskveld, og at minsten er frisk!!

Klem...