...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 19. juli 2010

Pinsett...

Et lite nødskrik ifra meg på hotellrommet!! Hva er det med damer og pinsett egentlig?? Den er jo bare ultraviktig å ha med seg overalt!! Sånn som i dag, på disse festlige hotellrommene der speilet avslører absolutt alt (.....) "Hvor f... kom disse hårene ifra?? Og hvor p... er pinsetten min??" Forbannelsen er stor, når jeg innser at den ligger gjenglemt hjemme...
Og enda verre - hva er det med nesehår?? Jeg har vel aldri tenkt tanken på å stappe en slik vibrerende kniv inn i pustemiddelet mitt.... inntil nå... Vi blir visst ikke yngre, det har vel kanskje noe med det å gjøre.... snart vokser det vel hår ut av ørene også...

4 kommentarer:

Martha sa...

Så sant,så sant..Man kunne nesten tro at disse hårene vokste flere cm pr døgn,for plutselig har man et laaangt hår under haken!!
Skulle kanskje hatt et bedre speil i hjemmet:)

Ingvild B sa...

Haha... Herlig!
Ja, pinsett er et must! ;)

Anonym sa...

ler og ler
kjenner meg igjen ...!

Artig innlegg :)

Ha en fin sommerkveld ...!

klem
ac

Mariann sa...

heilt på linje med deg! Det som derimot forundrar meg meir er dei som ser ut til å aldri sakne ein pinsett. Vaksne, oppegåande damer som ser ut som om dei har små horn i fjeset i rette lyset. Frykteleg!