...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 13. september 2010

Kristiansand...



...når jeg skulle ha vært hjemme og hjulpet Lene i butikken!! Vi har nedtelling til den store åpningskvelden på onsdag!! Champis og shopping, på forhåpentligvis alle andre enn meg!! (det sistnevnte altså!!) 

Jeg fikk likevel en nydelig dag i Kristiansand, med bonus-baby-møte av Linus - som selfølgelig ønsker seg denne nydelige barnesengen ifra Riviera!! (Jeg fikk lyst på ny baby da jeg såg både denne nye baby-serien, OG den nye skjønne Linus i dag!!) (lyster - uten røtter i virkeligheten altså!!) 

Nå skal jeg pusse tenner og krype under denne forferdelige termodynen som ikke puster om det smalt (....) - og forhåpentligvis sovne så tungt, at jeg ikke vet ordet av det, før klokken ringer 0545!!

3 kommentarer:

hjem hos linda sa...

Nydelige ting fra Riviera Maison...
Elsker det merket,er det en stor riviera som åpner???
Klæm Linda

Dentinista sa...

Hjem til lunsj med hc?

Fru Hermez sa...

Riviera-delen er på rundt 100m2, så blir det Gant Home, G&C, Blanc d'Ivoire og Broste! Vi gleder oss til i morgen....