...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 7. september 2010

Prosjekt Hundvåg fullført...

før...
Etter...



Før...

Etter...




Før...

Etter...

Skinndetaljene ble mange og maskuline...


Før...

Etter...

Lifter på to meter er ingen hindring...


Etter... (her ble det desverre ingen før bilder!!)



I morgen låser huseier opp døren til sitt nye hjem -
vi håper han blir fornøyd!!

Vi har lært at innredning tar enormt mye tid, at montering av Hemnes-seng ifra Ikea gjør at fakturaen stiger betraktelig (...), og at vi mest sannsynlig har hatt den beste kunden vi kunne drømt om - frie tøyler!!

Nå håper vi tilbudene blir mange...

4 kommentarer:

Ingvild B sa...

Ja, jeg kan tenke meg det tar tid
for en dame som har det så travelt i utganspunket.

Jeg syns dere har gjort en god jobb!
Kjempe lekkert! :)

Marit sa...

Strålende Kjersti! Så flinke dere er!
Det ble kjempe stilig. Sååå gjennomført!
Klem fra Marit :-)

Tone sa...

Det ble nydelig:)) Dette er jo virkelig noe dere bør satse på!!
Høstklem fra meg!

Fru R. sa...

Heia

Høres ut som en drøm å få frie tøyler til å innrede...en drøm jeg har hatt i åresvis.

Dere har vært kjempeflinke - ble kjempeflott.

Klem