...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 9. november 2010

Akk ja...


Jeg er ute på vingene igjen - og søndag satt den pakkingen laaaaaangt inne altså....
etter en hard voksen-helg på fjellet....
Etter en snar-tur til Island, og Champagne-servering av en hyggelig transvesitt i business-klasse, kunne jeg endelig slappe av i stuen til en god venninne på Høvik!!
Tilbake på hotellrommet, lurer jeg på om jeg skal bevege meg ut i dette kalde Oslo-været...
Det blåser noe som kunne minne om Vestlandsvind!!
Jeg kjenner Luis roper på meg nede ved Egertorget....
En god venn av meg...
Hehe...


2 kommentarer:

Martha sa...

Jeg ville tatt en tur til "vennen" din,jeg...Fordi du fortjener det..sikkert varmt og godt der inne,og du rusler ut igjen,med en god lykkefølelse :)

Ingvild B sa...

Skjønner at helgen var hard
etter bildet under her.. haha...

Håper du og Luis kom til enighet :)

Klem