...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 13. januar 2011

Endelig hjemme...


Jeg har virkelig jobbet de siste dagene!!
Det har vært sene flyvninger, butikkjobbing, etterfulgt av atter sene flyvninger!!
Fordelen er jo at at dagene fyker og at det allerede er fredag i morgen!!
Jeg kom hjem i kveld til "tomt" hus -
mannen er ute og feirer seg selv!!
Jeg feirer han her sammen med min etterlengtede Mac og et glass rødvin -

gratulerer med dagen, kjæresten min...

Han er heldig som har au pair!!
- Så han kan gå på kafé og kose seg med kompiser når jeg er borte!!



Au pair er en undervurdert greie...
(har jeg sagt det før kanskje?)
Men Hortensiaene bryr ingen seg om...
De står her uttørket og triste,
og blir som regel prisen å betale for å være borte....
(ikke helt sant, da de raskt kvikner til med litt etterlengtet vann!!)

Nå har au pairen fri -
jeg skal pleie mann og barn hele helgen!!
(har planer om masse god mat, snø, en god dose vin, og det viktigste av alt -
masse familie og venner!!)

2 kommentarer:

Mette sa...

Sa fint at det fungerer bra for dere med au-pair! Det var ikke like heldig for oss. Den forste vi hadde stjal (!) og den andre var lat ;-) Uansett, det er et lukket kapitel for oss og jeg ser hvor nyttig og kjekt det kan vaere med en au-pair i huset.

Kos deg i helgen!
klem mette

Ingvild B sa...

Au-pair står på ønskelisten hos oss også!

Kos deg i helgen Kjersti!

Jeg har bursdag neste helg men da blir det voksen fest.
Så imorgen blir det familiefeiring.
Så her er den store bakedagen i dag....

Gooooooooooood helg superwoman!

Klem