...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

onsdag 9. februar 2011

Sabeltann-suppe...


kaller de det visst i barnehagen...
Ser ikke denne forferdelig ekkel ut!?!
Men det smaker faktisk ultra-sunt!!
Og hvis du ikke vet hvordan ultra-sundt smaker,
så er det ikke så verst!!
Linser og grønnsaker og sånt...
(mail meg for nærmere info ang oppskrift;-)

Etter denne til middag i to dager,
så føles det meste ganske bra...

Jeg syns jeg gjorde genistreken her en fredag,
og byttet mobil-abonnement fra Netcom til OneCall -
to tastetrykk, så var det gjort!!

Ikke visste jeg, på det tidspunktet, at det ville ta meg en hel kveld å faktisk aktivere dette nye abonnementet!! Det viste seg at telefonen var låst,
og at jeg måtte slå en masse med koder for å låse den opp!!

Endelig i mål, og jeg føler meg hel igjen;-))

Ingen kommentarer: