...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 19. juni 2011

Køben med ungene...

...for å besøke min gode venninne!!

Da ungene og jeg har en hel uke igjen av ferien,
fant jeg ut at vi måtte ta oss en liten ekstra-tur!!
Jeg har hatt mer enn nok med å tenke på Spania-turen,
men kjenner jeg er klar for nye opplevelser og...ehhh...utfordringer....
Ja, for alene på flyet...
Vi reiser på stand-by billetter,
så det er nesten så jeg håper på spredte plasser;-))

5 kommentarer:

Dentinista sa...

Tuusen tak
for sist!!
Håper bryllupet
ble toppers!!
God tur imorgen,
krysser fingrene for
spredte plasser:-)
HCklemmmmm

Ingrid Tunheim sa...

God tur, håper det blir en fin opplevelse for alle...og skjønner at du fikk listet deg til slutt...;)

marianne sa...

dokker ska vera så hjertelig velkomne, glede meg masse:) klem fra meg:9

Ingvild B sa...

God tur, hehe.. =}

Fru Hermez sa...

Taaaaaakkkk!!! Kjekt å gjøre sånne ting på enn mandag!! Ha en fin uke dere andre også!!