...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 18. juli 2011

Litt ukul start på uken...

Ukul - for jeg klarte selfølgelig å klusse med den geniale nøkkelfrie sykkellåsen, som gjorde at jeg måtte innom sykkelbutikken og låne tang!!
(så lenge varte den låsen....)

Ukul - for jeg kjøpte kule, oransje Napapiri-sko til eldstemann på salget på Gardermoen i går,
og klarte på en eller annen finurlig måte å komme hjem med 1 stk sko!!!!

MEN, kul, for jeg fikk svettet litt på Elixia,
og dét er jo alltid en god start på en god uke!!

Kul - for jeg lærte noe av alt det ukule:
løse poser er ikke lurt når en flyr Europa rundt på kryss og tvers,
og det er også lurt å sette seg inn i hvordan tekniske dubeditter som en sykkellås fungerer...

Fin uke!!


Ingen kommentarer: