...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 20. oktober 2011

Trenger ikke å reise til London...


...for å finne fasinerende gaver til barna...
Jeg var innom Flesland i dag,
og der hang disse nydelige papirdukkene,
som gav meg barndomsminner jeg nesten hadde glemt!!


Jeg kom hjem ifra London-stopp i kveld - 
er stopp som skulle brukes på outlet og julegave-shopping,
men endte i en vits...
Vitsen gikk ut på at websiden til outleten
fortalte én pris på taxi fra Heathrow,
og taxiene vi pratet med sa en annen...

Så fortsatte det med fru Hermez alene i London by,
uten strøm på telefonen,
uten å helt vite hvilket hotell jeg bodde på,
i små ballerina-sko som bare skulle ut og inn i designerhus,
kald som en ....ja... Hvis ikke jeg blir syk nå,
tenkte jeg...

Jeg visste retningen på Oxford,
mot Mable Arch,
men ikke gaten til hotellet...
bare at det var igjennom det arabiske kvarteret,
med alle de vannpipe-røykende
libaneserne...
(slekta;-)

Sushi på rommet,
ingen høydare...
Men Tunheim fikk assistanse i å bruke penger -
så hun ble i hvert fall fornøyd!!


1 kommentar:

Lin sa...

uff ,uff.... hørtes ikke heeeelt greit ut :( god helg te dåke uansett! Vi reiser til Halsnøy, skal i 50 års dag, og det er KRISE i klesskapet.. hehe.

Linn