...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

torsdag 19. januar 2012

Lene...


En super dag hos Lene Interiør i dag, selv om jeg egentlig hadde sluttet;-) Det er kjekt å hjelpe, og i dag pakket vi ut en hel palle med nyheter ifra Gant!! Vi redde på senger, og omorganiserte butikken, og timene FØK avgårde!! I morgen skal vi fortsette!! - Og siden Apple ligger i samme bygget, mååå det bli ny Mac, og da blir det nydelige bilder fra feiringen i helgen!! (så lenge klarte jeg meg uten!!)


Masse salg både fra Gant og Scapa Home!! 40% er ikke feil!!

1 kommentar:

Kaffekos sa...

En "skummel" butikk å gå inn i, lommeboken har en tendens til å bli veldig tynn....;)
En fantastisk butikk:) Må innom hver gang jeg er i byn.

Ha en strålende dag.
Anne