...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

mandag 20. februar 2012

Fornøyde guttene mine....


...ja, han store helt fremst, er ikke min da....

Etter at mannen måtte hjem og tjene penger for at vi skulle få ha ferie,
var løsningen med skiskole helt genial!! Lili og meg dro på jentetur inn til "bygda", 
fylte diesel, handlet, og jeg såg mistenksomt på telefonen som ikke ringte...
Jeg sa nemlig til kontaktpersonen at de kunne være så lenge de ville i bakken,
uten å tenke på at regningen kunne ende opp på en pen liten sum....
Men så ringte det...
De var kalde og syntes ikke det var så kult uten mamma...
Grrrrr....Ja, ja, været var jo helt usannsynlig dårlig,
så jeg kladrer dem ikke....
Da jeg spurte om det var plass til dem i morgen, var svaret: fullt, mens de på nettet reklamerte ar de hadde ledige plasser!! (hvordan skal jeg tolke det???)  

Ingen kommentarer: