...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 7. februar 2012

Verdens beste icing....



...drømmen om de perfekte cupcakes'ene fortsetter,
og jeg har nye muligheten til å forbedre meg i dag -
på Lili og Benedict sin 4 års-dag!!!

Denne icingen var bare helt magisk -
helt til jeg skulle rote frem min nye Wilton 2D tip,
og jeg fant ut at jeg manglet en kobling!!!

Alltid er det noe!!!
Grrrrr.....
Én vakker dag....

Icingen ja -

7 eggehviter
5 dl sukker
Frøene av 1 vaniljestang

vispes over vannbad til det hele blir varmt og fluffy
(min ble ikke særlig fluffy da....)
has i vispebollen,
og vispes videre til den er stiv og deilig...
(fy deg...)


3 kommentarer:

Ingrid Tunheim sa...

Hei frue.....min niese stapper bare sprutetippen oppi en litt kraftig brødpose hun har klippet hjørnet av og påstår at det funker utmerket til pynting av cupcakes.....

Lykke til!

Anonym sa...

Lykke til :) Du får det nok til!
For jeg syns jo ikke du virker tapt på kjøkkenet, tvert i mot :)

The Hellands sa...

Takk for ide'en, denne skal jeg bruke. Skal lage cupcake idag til Annas 12 års dag, så dette blir bra! :-) Ha det bra Kjersti! Kjempekjekk blogg du har! :-)