...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

søndag 15. april 2012

Cardio Energy....

En hel dag med kurs i treningstimen jeg allerede har på mandager!! Men det er viktig å ikke føle seg utlært i det man holder på med, det er jo alltid muligheter for i mitt vedkommende, å bli en bedre intruktør!! Jeg må innrømme at jeg var en anelse negativt innstilt, men jeg fikk så til de grader feil!! Det er nesten værre for en intruktør med lang erfaring å forandre mønster og vaner, enn det er for en helt uerfaren!! Jeg lærte masse, og bøyer meg i støve for flinke Hilde Matsen.... Eneste er jo at det krever helgetid.... hele dagen i dag, pluss lørdag og søndag til, i tillegg til eksamen!! Morgendagen skal jeg lage nytt program til timen min på kvelden, og jeg tror jeg stiller i paljetter - for Elixia har bursdag!!

Ingen kommentarer: