...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

fredag 13. april 2012

Flashback til blanko'en på skolen....


Jeg husker vi satt på ungdomsskolen og malte neglene med blankoen i all kjedsommelighet!! For deretter å skrape den av igjen.... Saken er at jeg alltid har likt hendene mine med den helt hvite fargen, men at jeg 20 år senere (ok - 20ish), skulle lakkere dem i helhvitt på alvor, trodde jeg vel egentlig ikke.... Etter hendene mine å bedømme, ser jeg ut som en 80 åring - med rødhvit farge på huden, og ellers så skrukkete... Den hvite gjør at de ser mindre rød-smussete ut, neste bruuuune!!!! (neida...) Well, well - jeg ville egentlig bare ønske deg god helg, og tipse deg om denne gode lakken fra H&M - "essie"!!! Myyye for pengene!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha nå fikk jeg også Flashback! Samme gjorde vi *ler*