...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 26. mai 2012

Vi er heldige....




...som bor i denne fantastiske delen av Norge,
med de nydeligste strendene,
og nå -
med temperaturer som bare er helt ufattelige!!
Hellestø-stranden er en mektig strand på vestkysten,
bare 20 minutter fra Stavanger,
og Gry Hege viste meg hennes hemmelige hjørner av stranden,
som jeg raskt adopterte,
og som hele familien har nytt i timesvis i dag!!
(glemte kamera!!!)
Fy søren - jeg er ydmyk over dette fantastiske været,
ydmyk over livet...
Det er rett og slett deilig å leve!!!
Ha en deilig lørdagskveld til deg -
jeg skal nyte den med både kamp og Grand Prix!!
(litt sur for at ingen har invitert meg på Grand Prix-fest....)

Ingen kommentarer: