...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

tirsdag 15. januar 2013

Fisk...


...Linser er noe vi bruker altfor lite i det norske kjøkkenet!!
- Og så er det såååå sunt!!

Kok en pk grønne linser i vann og 1 buljong-terning
til de er møre
(ca 30 min)

Hakk gulerøtter, squasj, paprika,
eller andre grønnsaker i terninger.
Ha i presset hvitløk,
salt og pepper.

Bland i de kokte linsene,
så har du verdens sunneste tilbehør til både fisk pg kjøtt!!

Her bakte jeg torskeloins i ovnen på 180 gr i 10 min.
Jeg saltet og pepret dem,
hadde over olivenolje og litt tabasco.

God tirsdag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heilt enig med deg! Linser, bønner, quiona med meir burde me brukt i mykje større grad! Takk for inspirerande blogg, både med omsyn til blogg og interiør!

Helsing Inga