...den ene halvdelen av interiørfirmaet Edel & fru Hermez...
Her får du innblikk i livet mitt, både privat og professjonelt...

lørdag 9. august 2014

Here I am...



...jeg husker nesten ikke hvordan det er å blogge lenger!! 

Jeg har hatt det ufattelig travelt med både familie og jobb,
og det har rett og slett ikke blitt prioritert!! 
Instagram er liksom så mye raskere,
da jeg har litt for høye krav til bilder på bloggen,
som igjen gjør at jeg ikke gidder å dra det store kameraet frem,
finne kabelen,
laste over,
osv...

Men jeg har det bra,
gjør det jeg liker mest i hele verden,
har gode venner og familie rundt meg,
og nyter stort sett det livet har å by på!! 

Akkurat i dag sitter jeg med Macen i fanget,
da jeg planlegger den store 40 års-dagen...
Det blir party party,
men jeg merker at et er myyye vanskeligere å planlegge sin egen bursdag,
enn andres!!
Men jeg er i gang,
40 blir jeg - 
om jeg vil eller ikke!!

Men først blir Leon 9 år,
og jeg må ut og handle til barnebursdag!! 

Ha en fin lørdag!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så hyggelig at du poppet litt inn i bloggosfæren igjen da :) Bare ikke slett bloggen selv om du på en måte gir deg :)
Gratulerer med bursdagene som kommer!

:)